Ahh....Iubirea ce alt ceva asteapta un om de la viata? Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor,

vineri, 13 ianuarie 2012

Sentimentul nedefinit!

Ce e dragostea? 
Poate e o vibratie a inimii? sau poate e un instinct? Daca as incerca sa definesc ce e dragostea as spune ca e un sentiment care provoaca niste consencinte ca durere, suferinte, lacrimi necontenite, clipe frumoase, saruturi. Dragostea este un univers al cuvintelor, emotiilor, gindurilor, iubirei etc. Dragostea e asemeni febrei; nu le putem stapani pe nici una si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor.
Iubirea este arhitectul universului.Poti s-o cauti peste tot dar ea fiind alaturi, sau poate chiar linga tine neobservind-o. Pacat...
Dar de ce iubim? Pentru ca asa e dat? sau poate ca asa ne simtim mai bine? Ne place sa suferim? sau ne place ce urmeaza. Nu stiu.
dar pot spune ca Dragostea nu are o difinitie a sa ci asa o percep eu, ca pe-o latura a omului care il face sa radieze si sa se simta implinit.





2 comentarii:

  1. superb... imi place ce scrii, ai idei bune, continua asa mai departe

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult
    imi face placere cind o compunere de a mea este vazuta frumoasa =)

    RăspundețiȘtergere