Ahh....Iubirea ce alt ceva asteapta un om de la viata? Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor,

marți, 27 decembrie 2011

" Aud vibrind vocea ta in toate zgomotele lumii" (Paul Eluard)

Ahh....Iubire ce alt ceva asteapta un om de la viata?
Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor, imi provoaca doar nopti nedormite, lacrimi care ustura si ginduri de tipul: Nu o sa mai iubesc niciodata ,voi face tot posibilu sa simta ce pierde etc. Doar in vise pot zimbi si pot sa fiu fericita, doar in vise suntem impreuna. Ma alin doar cu o piesa care imi place la nebunie '' Lara Fabian -Je T`aime" aceasta piesa imi da o speranta in acelasi timp o ruineaza. Citeodata vreau sa urlu in gura mare ca iubesc ,dar stiu ca asta nu va schimba nimic. Apare si monologuri de tipul : Si de ce Doamne el ? Nu e cel care ma merita, sigur nu merita dragostea mea. De ce s-a inventat aceste sentiment care la urma urmei nu aduce nimic doar niste clipe care vrei sa le uiti pentru a incepe o noua viata de la capat. Dar zarindul inca o data pe holul scolii iti aduci aminte de zilele fericite pline de zimbete si de noptile care lacrimile te inundau.
El nu merita ca cineva sa sufere din cauza lui . Iubirea este un sentiment sacru de care fiecare ar vrea sa aiba parte dar nu fiecare se gindeste la ce aduce ea.
Mintea spune sa-l uit si sa imi vad de viata mea ,iar inima plinge din urma lui, ea nu poate sa-l uite ,nu vrea sa-l uite.
Iubirea! Este aripa daruita de Dumnezeu sufletului pentru a urca la EL.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu