Ahh....Iubirea ce alt ceva asteapta un om de la viata? Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor,

vineri, 20 ianuarie 2012

Indiferenta doare

De unde atita indiferenta? de ce esti indiferent?
Intrebari la care sigur nu voi primi un raspuns, intrebari care nu pot aduce niciunde pot aduce doar o nepasare mai mare care doare.
Durere.... e atunci cind ai lovit in suflet si viata ti se pare inutila si te intrebi ''de ce mai traiesc?'' de ce nu pot fi si eu fericita?
Pentru ca cauti iubirea acolo unde ea e falsa , unde nici nu merita macar. Suntem atit de prosti, deoarece toti iubim fara raspuns dar este cineva alaturi care te iubeste si sufera din cauza ta.Ce absurd suna dar de ce nu putem fi cu totii fericiti?


Opusul dragostei nu este ura, ci indiferenta. Nu te doare atunci cind persoana te uraste dara tunci cind e indiferenta, si nici macar nu te intelege, nu vrea sa te inteleaga.
Iubim ce ne creşte în suflet şi nu e al nostru - uneori, ura, indiferenţa.

6 comentarii:

  1. ft corectt...indiferenta e mai dureroasa decit ura !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii mai optimistă) ai să mai reuşeşti să iubeşti;)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt realista ))
    eu nu am spus ca nu iubesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut! Vrei sa fac publicitate la blogul tau pe blogul meu, si tu la fel?♥ http://mariemdavid.blogspot.com/
    ...scriemi in chat...daca ceva pot sa te ajut sa iti personalizezi blogul

    RăspundețiȘtergere