Ahh....Iubirea ce alt ceva asteapta un om de la viata? Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor,

luni, 13 februarie 2012

Desert ...

Viata asemuita unui desert, este viata lipsita de dragoste. O viata fara un puls asemuit, fara o bataie mai rapida a inimii, lipsita de tot, care ramine intr-un morman de nisip. As fi vrut sa fiu o perla intre pietre, dar nu sunt! As fi vrut sa fiu o stea, dar sunt doar acel loc gol albastrui. As vrea sa traiesc intr-o lume unde poti trai in vise, unde ai dreptul sa fii asa cum iti doresti. Dar traiesc intr-o lume unde totul poate fi spulberat cu o singura privire. In aceasta lume visul nu poate modela acea perfectiune dorita de fiecare. Nu poate! Ce e drept, o dezamagire a realitatii. Daca as lasa lacrima pe pustiul tau suflet s-ar intimpla ceva? nu si aceasta o stiu, o stiu din tot ce vad si simt si nu pot sa-ti modelez privirea, va ramine seaca, si amestecata cu acea indiferenta. Ochii de fapt sunt cei mai sinceri si mai frumosi, poate nu pentru toti, dar pentru mine sunt. Eu vad frumosul intr-o privire ca a ta! Da ce? pentru ca te iubesc si vreau sa cred ca ea ramine pentru mine acel albastru ca bolta cerului neatinsa de nimeni si tot odata vazuta de mine.
Sunt curioasa ce vezi tu uitindute la mine in ochi? oare sinceritate, adevar, puritate sau inselaciune, dezamagire?Sigur nu sunt cei mai frumosi.
Nu sunt perfectul iluziilor tale, si o sa ramin un ecou al iubirii....

2 comentarii:

  1. Imi place mult, bravo, ai talent, scrii foarte frumos...=)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci ) imi face placere sa vad ca cuiva ii place ce scriu eu

      Ștergere