Ahh....Iubirea ce alt ceva asteapta un om de la viata? Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor,

luni, 20 februarie 2012

Ce este prea frumos mereu aminteste de moarte.

Ce ar fi mai bine pentru mine? sa mor, sa nu vad si sa nu simt nimic, sau sa fiu vie si sa sufar. As fi sigura ca nimeni nu are sa observe ca lipsesc. Oare lacrimile mele mai au sfirsit. Daca ma aflu in societate atunci nu arat ca sunt trista, ba chiar invers. Oare mai am putere de a ascunde adevarul? 
Nustiu, sunt confuza, si orice as face ma simt oribil. Oare aceasta este viata de care aveam nevoie?Am in fata o viata de dincolo, in care pot sa traiesc asa cum nu am putut sa traiesc pe Pamant.
Nu mai pot, doar un luccru ma face sa merg mai departe, aceasta fiind mama. Daca sincer, vreau sa mor, doar ca nu am curajul s-o fac.
Poate as face un accident, doar ca nu voi fi eu unica victima. Ce sa fac ?!
Viata aceasta este prea grea pentru a trai, si nu vreau sa irosesc tot. Timpul, oxigenul si nici spatiul.
Cum? Cind? Unde? Ce?... mai am atitea intrebari. Mor! nu fizic ci moral, sau poate deja am murit. Sufletul meu e sus, undeva ratacit.
Moartea este o scapare de la viata? 

4 comentarii:

  1. In viata sunt si momente frumoase...eu tot citeodata gindesc asa ca tine, dar imi amintesc de parinti, de prieteni, de frumusetea care ma asteapta in viitor...Imi imaginez viata ca un film interesant...sunt curioasa sa aflu ce ma asteapta mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris-o cind eram la romana si ma gindeam la viata
    Nu vorbeam tocmai de mine ) ci de viata

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata este durere, fericire, iubire.
    Durerea nu poate exista fara fericire si fericirea fara iubire. Viata nu este usoara dar merita traita cu fericiri si suferinti cu zambete si lacrimi. Toate acestea fac parte din viata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am negat aceasta. Nu am zis că-i ceva ce nu poate fi sau că trebuie să te ștergi de pe fața pămîntului. NU. E ceva ce mereu este prezent în noi, ceva de care te îndoiești că faci ceea ce trebuie, că nu greșești, că se merită ori nu.
      E o părere, e ceva ce eu vedeam în acel moment. :) mă bucur că ai citit și ai lăsat un comentariu

      Ștergere