Ahh....Iubirea ce alt ceva asteapta un om de la viata? Iubesc ,dar aceasta nu-mi da aripi sa zbor,

vineri, 14 decembrie 2012

,, a tacea... in limba ta"

Tacerea, o arata nedefinita, dar inteleasa de toti. Linistea iti ofera puterea de a te simti in siguranta, si fara teama ca vei fi tradat de ea. Taci, privind la stele si taci ca vezi frumosul, taci in limba ta cind tie bine, sau cind nu ai cuvintele potrivite de a spune ceva. Audiezi tacerea vintului, un zgomot de natura. caci natura tace intr-o limba a ei nestiuta de oameni dar intelegi prin vint si furtuna ca e inversunata, sau prin bolta senina, luminata de un soare blind ca ii e bine.
Omul fiind cea mai nepriceputa fiinta pe Pamint in tacere si amintire. In limba ta poti fi inteles printr-o privire, atingere si printr-o lacrima varsata cu puritate si sinceritate. 
Nu poti fi singur in liniste, caci gindul nu te paraseste, iti da putere de a te intelege pe tine insuti.
Taci privind-o pe mama, te stringe la pieptul ei in tacere, dar de cum ti-ar spune: ca te iubeste. Taci cind esti trist, caci tacerea te linisteste.
In limba ta poti tace si vei fi inteles.

16 comentarii:

  1. Eseu foarte util. mersi de ajutor <3 :) #Amy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. știu) am mai multe de la scoală dar nu am timp de a posta)
      mă bucur că te-am ajutat

      Ștergere
    2. Bravo detca mo ajiutat mult to mai pentru clasa 9

      Ștergere
    3. Ahahaha :)) moldoveanu, fix si mie imi trebu pentru cl. 9

      Ștergere
    4. :) cu plăcere, dacă ați vrut să spuneți mulțumesc

      Ștergere
  2. da poti sa publici si altul

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravooo,esti de nota 10 mai ajutat foarte multt

    RăspundețiȘtergere